|
|
| Autor |
Wiadomość |
Kryboz6
Laik

|
Wysłany: 2011-03-04, 19:40 problem
|
|
|
| Mam pewien problem. Niedawno z kolegą postanowilismy zamówic sprzet do naszego domowego studia. Na początek postanowilismy wybrac cos niedrogiego i zamowilismy: mikser behringer xenyx 502 (z phantom 48V)oraz mikrofon Sinn7 dasmic1. Pozatym posiadamy zintegrowaną karte dzwiekową. Niestety gdy wszystko podłączylismy, uzyskalimy bardzo słabą i zniekształconą jakosc dżwieku(praktycznie nie dało sie niczego zrozumiec). Jak myslicie z czego to moze wynikac?? może coś zle ustawilismy na mikserze??moze to wina sprzetu?? bardzo prosze o potraktowanie mnie powaznie, gdyz jestem zupełnie zielony w tym temacie... |
|
|
|
|
 |
luqasz-92
Obeznany

Pomógł: 4 razy Wiek: 20 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 251 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2011-03-04, 20:40
|
|
|
za pewne karta dźwiękowa, jest zintegrowana więc lipa...
zainwestuj w coś lepszego, pozdro! |
|
_________________ "Mówię głośno to co wszyscy myślą. Sorry nie wszyscy, Ci którzy myślą szybko" |
|
|
|
 |
Wściekły
Stały Bywalec

Pomógł: 17 razy Wiek: 20 Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 370 Skąd: Łapy
|
Wysłany: 2011-03-04, 20:52
|
|
|
| Kryboz6 napisał/a: | | behringer xenyx 502 (z phantom 48V) |
Pierwsze słyszę, żeby ten model miał zasilanie Phantom ;| A miałem ten model, więc to nie jest info skądś "wyłapane".
Co do pytania: Mikser o kant chuja (za przeproszeniem) obić możecie. Radzę go wymienić na cokolwiek innego.
Tak się ogólnie zastanawiam... Nie znam się do końca na tym, ale przychodzi mi na myśl opcja, że to może się dziać z racji braku zasilania Phantom, gdyż na wejście jakieś tam napięcie musi iść i być może wystarczy, aby mikrofon "jako tako" dawał oznaki życia.